Sollentunas kandidater
Det är med lika delar glädje och stolthet som jag gratulerar Maria Stockhaus, Soley Aksöz Lithborn och Thomas Ardenfors för deras placeringar på Moderaternas listor inför riksdags- och landstingsvalet 2018. Att Sollentunas kunskap och erfarenhet tas till vara på är otroligt glädjande och bådar gott inför nästa års valrörelse.
Här kan ni ta del av kompletta listor: ‪https://moderaterna.se/stockholm/kandidat2018‬

Besök hos årets företagare 2017
Sollentuna Djurklinik tog emot sina första patienter i lokalerna på Djupdalsvägen i Edsberg i augusti 2011. Sedan dess har de vuxit varje år och idag hade jag nöjet att få besöka dem i deras verksamhet. Med professionalitet och värme tar man hand om såväl marsvin som hästar.

Seniornet
SeniorNet är en riksomfattande förening för IT-intresserade över 55 år. ‪I tisdags kväll‬ hade jag möjligheten att få komma till deras 20 års jubileum för att tala om trygghet i kommunen. Särskilt angeläget då äldre ibland känner sig mer otrygga och utsatta. Vi gör otroligt mycket i kommunen och kommer fortsätta att satsa på tryggheten i Sollentuna 2018.
Läs mer om trygghetsarbetet i Sollentuna här: ‪https://www.sollentuna.se/…/trygghe…/trygghet-i-sollentuna/‬